28 haftalık gebeyim kızlar. Dün dr kontrolümüz vardı. Ultrasona girdim dr baktı bişey demedi Normalde aşırı hareketli bir bebek olmasına rağmen hastaneden geldiğimizden beri hareketlerini pek hissetmiyorum. Çok nadir ve çok yumuşak 1-2 kez hissettim sadece o kadar. Ama normalde çok sert tekmeler atardı. Çikolata falan da yedim tık yok