ceylan_34 Kizlar asiri sinirliyim biraz once bebegim icin kontrole gittim devlet kastanesine bes para etmez doktorlari birsey sorunca tersleyen ultrason kagidini vermekten yoksun insanlar sinirlerim cok bozuk ne bilgilendirme ne bise var nalet olsun ya 🤬
ZumrutHanim ceylan_34 aynen. sinirlenme. ben kanamayla gittim esimi iceri almadilar gordugum muameleyi ömrüm boyunca unutmicam. ben kanamayla kivranirken hemsireler oturmus laklak yapiyodu
inci_34 ceylan_34 şikayet esin hastane adıyla doktor hemşire vs sağlık görevlisi adıyla alo sağlığa cimer e heryere şikayet edin sanki bedava çalışıyorlar gibi davranamazlar insanlara
ceylan_34 ZumrutHanim kiz delirmemek elde degil bosuna para aliyorlar haram zikkim olsun onlara aldiklari para