31+5 haftalığız Şimdi kontrolden cıktım kan değerlerim çok düşük çıkmış günlük kan ilacımı 2ye cıkardı ve 21 hazirana randevu verdi o güne de çatı muayenesi yapacağını sonrasında ntsye bağlayacağını eğer sancım yüksek cıkarsa da bebeğine merhaba de dedi haftasına göre bebeğimin kilosu ve boyu gayet iyi haftasında gelsin diye çok dua ediyorum ama 34 hafta sızce normal mı