Slm anneler🌼
Ilk kızıma hamileydim ve çok rahat bi hamilelik geçirmiştim şimdi 13+3 günlük hamileyim cinsiyetini bilmiyom ama çevremdekiler erkeğe benzetiyo bel ağrılarım ve kasik agrilarimdan dolayi sizdede öyle oluyomuydu ağrılarınız felan benim hergun agriyo nerdeyse baş ağrısını hiç demiyorum o zaten hiç kesilmiyo sizde öylemisiniz ❤