Ebru12 AdemSmeyye pazartesi suyuna bakcajlar herhangu bse yoksa carsamba suni sancı bericez dediler insallah carsamba baskar artk bseler.bu senenin bebisleri huc gelmek istemiyor ya
Gzd38 40+1 hala doğuramadm:( kasılmalarım oluyo ara ara sancı geliyo ama çok hafif ve düzensiz. Kendimi sabırsız heyecanlı hissediyorum pazartesi açılmam varsa suni sancı ile doğuma alcak doktorum ama açılmam yoksa 41 . Hafta dolana kadar beklycez dedi
AdemSmeyye Gzd38 ya benim yalancı sancım bile Yok nerdeyse ,sanki hamile değilim bu zamanlarda azda olsa sancı vs hissetmeliyim değil mi
AdemSmeyye sengulmehmet ben 40+3 ve kız benimkinde gelmiyor .birde kızlar erkenden gelir derler Yok gelmedi
AdemSmeyye Imrendoruk inşallah hepimiz yavrumuzu sağ Salim kucağımıza alırız ,beklemek stres yapıyor insanda
scl Benim doktorum 40. Haftayı bile beklemedi 🙄 fitil yoluyla açılmam yaptırıp bebişimi doğurdum geçen hafta.. bende de ne sancı ne başka yoktu. Bizim doktorda aceleciydi sanırım 🙈
SmerKa Bizde 40+1 olduk hala tık yok her gören her arayan hala doğmadı mi diyor stres oluyorum resmen 😑
AdemSmeyye SmerKa ah o hala doğurmadın mı diyenler Yok mu zaten en büyük stres sebebi.resmen onlar öyle dedikçe neden hala doğurmadım diye kendimi yiyorum
AdemSmeyye Ebru12 Hayırlısıyla kucağımıza alalım yavrularımızı inşallah.evet yaramazlar bekletiyorlar bizleri😘