Ebru12 Bebegim sürekli rahmimim uzerine baski yapio bazen kasiklarimdaki hareketleri canimı actyo kızlar normalmi bu :( bu arada 40+1 haftaligız
Ebru12 Nisanurr ya bide icimden diom.bi hareketiyle dogumu naskatsa die dusunuom ama hic gelmeye niyeti yok ya
Ebru12 Nisanurr pazartesi gel suyuna bakicaz dedi eger herhangi bse yoksa yine carsamba yatıs verebilirz dedi insallah carsamba bseler olur artk dayanamiom.ya rabbim.hayirlisini nasip eder insallah :(