Kızlar merhaba nasılsınız?
Doğuma 20 gün kaldı, ve göbeğim de yavaş yavaş aşağı inmeye başladı. Bebeğin doğum kanalına girdiğini nasıl anlayabiliriz tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?
Özellikle geceleri aşırı kalça ve pelvik kaslarım ağrımaya başladı, genelde ve kadın bölgem de sanki iğne batıyormuş hissi oluyor.
Yarın her şey belli olacak Allahını izniyle ama yine de danışmak istedim