Kızlar belimden karnıma doğru üç dört gündür sancılarım oluyor hiçbir iş yapmıyorum sadece yatıyorum 37+3 haftamdayım su ve nişan yok ama sanki alt karnımda adet olucakmışım gibi sancı ve aşağıda baskı hissediyorum dayanıyorum çok şükür ama sizce doktora gitmek için illa su ve nişanı mı beklemeliyim? Yoksa gidip baktırmalı mıyım riskli bi durum söz konusu mudur?ilk gebeliğim tecrübesizim ne yapmalıyım sizce bebeğin kasılmaları da arttı 😢😓