Menfiye_01 37+2 haftalık gebeyım hanımlar.. Bu aralar cok sık tuvaletımız geliyordur ıllakı, ben afedersiniz ıdrarımı yaparken sankı vajinal agzında bır sey varmıa gıbı hıssedıyorum resmen zorlanarak ıdrarımı yapıyorum bu normalmı sızede boyle bır sey varmı?
E-v-A101 Menfiye_01 normal olduğunu sanmıyorum bence. Bi doktora gözükmelisin tamam doğum yakın diye çocuk aşağı inmiştir. Ama idrarını yaparken ağrı yapmaması lazım diye biliyorum