Munaa ultrasonla iyi bakamadıklarını düşünüyorum, benimde 20 günlük bebeğim var medipole gidiyorum gebe iken doktorum bebeğin kafasının normalinden büyük olduğunu ve bacaklarınında uzun olduğunu söylemişti hatta 2 hafta önde dedi, bebeğim doğduğunda kafası küçükcüktü 34 cm kafası doğdu normali 37 38 miş. Boyuda 49 doğdu oda gayet normaldi. Hamileliğinnhep bunları düşünmekte geçti, çok takılma doğunca doktorlarda bi afallıyo ölçtükleri oranlara