Güzel anneler bizim Allah nasip ederse inşallah 3 ve yada 5 💙🐣🧿🤲temmuz sezeryan olucak bir terslik olmasa inşallah bebeğimin başı aşağıda inşallah sezeryan günü döner de kanala yerleşmez normal doğum benim için riskli içerdiği için doktor çekiniyor başı yukarı dönsün diye neler yapmam lazım