Merhaba kızlar,
8+2 hamileyim dün kahverengi lekelenmem vardı. Doktorum bol su ve istirahat devam ederse gel dedi. Akşama doğru miktarı artınca ve parça şekilde gelince acile gittik. Kesede, bebekte bir problem yok çok şükür kalp atışını dinledik. Kesenin altında 2 cm e yakın kanama alanı oluşmuş. Coraspini 5 gün kesmemi, bol su ve istirahata devam etmemi söyledi. Herhangi bir ilaç iğne vermedi.. Lekelenmem devam ediyor çok endişeliyim bu durumu yaşayıp doktoru ilaç vermeyen ve düzelen birileri var mı ? İyi bir şeyler duymaya ihtiyacım var :(