Atalante2705 Kızlar selam bebeğimizin cinsiyeti henüz belli değil ama eğer kızımız olursa ismini hanım koyacağımız kesin fakat hanım biraz ağır bi isim olduğu için yanına bir isim daha eklemek istiyorum ben sizce ne olabilir?
deletedmom28 Atalante2705 benim arkadaşın adı da hanımdı çocukken çok dalga geçtiler diye gitti değiştirdi mahkemeyle demem o ki çocugun ileriki yıllarını da düşünün bence psikolojisini
EzgiDilekAta Atalante2705 benimde kaynanamın ismi ☺️Eşim espirisine annemin adını koyim kızıma dio ama sonrada bütün erkekler kızıma hanım işde buda bizim hanım falan der dio 😘😂 kayın pederimde hanişşş diyo kaynanama 😅
Duygu_k deletedmom28 aynısını benim arkadaşım da yapmıştı 18ini doldurduğunda ilk olarak adknı değiştirmek için başvurmuştu..
Nebiyeee Canım benim kuzenimin ismi hanım nüfus mudurlugu artik bu ismi kabul etmiyo diye biliyorum kiz gitti ismini hümeyra olarak degistirdi ama kesin bi bilgim.yok😊
080831 Atalante2705 bide neden acaba diyor hanım diye isimmi olur. Yazık cocuga ojul hayatında evlilk hayatınta evlenecegi erkek bi istemez herkes benim hanima hanim diyecek.