Herkese merhaba.
5 haftalık hamileyim pazartesi doktora gittik sadece alttan muayene etti ve keseyi gördü ayın 14 üne randevu verdi fakat ne kan değerlerime nede idrar tahlillerime bakmadı yani istemedi bir tanıdık ta normal değil ilk muayene de istemesi lazım deyip canımı sıktı sizde nasıl oldu tecrübeli anneler yardımcı olun lütfen