Iyi hastane kötü hastaneden ziyade iyi doktor kotu doktor vardir yani kime işinin ehline mi gttiqinize bagli Rabbim hepimizi isinde iyi doktorlarla karsilaştrsin saglikla alalim kucagimiza yavrularimzi 🤗 bende gülhaneye gtmeyi planliyorum dogum icin ordan cok memnun var etrafimda inşallah bende memnun kalirim onceki 2 dogumumu etlik zubeyde hanimda yapmistim ilkinde cok memnundum kimseyi dinlemedim yine gttim 2.de ama onda hic memnun kalmadim 2 yil arayla oldu dogumlarim iyi doktora dusersen ne ala ama ben denk gelemedim dogumdan sonra her acidan zorlandim doktor ihmali olduqunu dusunuyorum kesigim cok fazlaydi ve dikislerim acildi yeniden cektim ayni acilari onun icin hastane deqil doktor araştirin hepinize saglikli sonu mutlu dogumlar nasip etsin Rabbimm 😍😍🤗