Merhaba pazartesi itibariyle 32.haftama giriyorum ve şu an idari izinliyim ondan önce de heyet raporluydum maalesef gebeliğim hep sorunlu ilerledi, bu haftayla beraber doktorum eğer okula aktif olarak gitmeyeceksen evdeysen çalışabilir raporu verebilirim sonrası için çok işine yarar dedi ve bu arada okullar açıldı bilindiği gibi. Pazartesiden itibaren çalışabilir şeklinde başlasam okula çağırma gibi durumlarda tekrar çalışamaz raporu alabiliyor muyum bir de okullar bir anda kapanırsa çalışabilir aldığım kısmı sonrasına aktarabiliyor muyum? Erken doğum riskim de var baya kafam karıştı yardımcı olabilecek arkadaşlarım varsa memnun olurum