Ebrutunc Cidden abartmış doktorunuz… Yani böyle gebeyi strese sokan doktorlara gerçekten sinirleniyorum. 20.haftada ben de 4 kilo almıştım. Şu an 30 haftadayım 9.5 kilo aldım toplamda. Doktorum hiç çok kilo almışsın diyetisyene git demedi. Zaten kilo alımı düzenli olmuyor bazen Bi anda artıyor sonra birkaç hafta duruyor. Ekmek, kızartma, hamur işi, tatlı, makarna azaltırsanız doktorunuz mutlu edecek kiloda devam edersiniz herhalde 😃