Ilkanneyim Arkadaslar sali gunu tetenoz asisi oldm. Carsamdan beri kolumda agri var gece boyunca agridan uyuyamadm asiri agrim oldu . Normalmi sizdede oldumu
Elif0712 Ilkanneyim tetanozda oluyor o agri malesef ben yaptirmadim iki gebeligimdede gerekli degil aslinda hastanede steril sartlarda dogum gerceklesiyor
Emregizem Ilkanneyim sol koluma vuruldum 3 gün geceleri ağlayarak uyandım o derecede ağrı oldu saçımı toplayaamıyordum eşim topluyordu hep. çok şükür 4. günde kesildi hafif hafif
Elif0712 Ilkanneyim hayir hic sorun olmaz bn iki dogum yaptim kendimde saglikciyim dr um bizzat gereklide degil prosedür eskisi gibi tarlada tapanda dogum yapmayacaksin dedi bnde yptirmadim bebek icin degil ztn asi sizin icin tercih elbette size ait
Ilkanneyim Elif0712 bana bebek icinde gerekli denildi igneyi yaptrdim ve kolumda asiri agri var gecmiyo
Ayseminnnn Elif0712 doğum sonrası bebeğe yada bana sorun oluşturur mu hem ağrısından korkuyorum hem de olmak istemiyorum.Hepatit B,difteri vs
Elif0712 Ayseminnnn hayir bir sorun olmaz drunuzla gorusun bebeginiz ztn rutin asilarini olacak tetanoz sizin karariniz covid asisi olun
yazinannesi 3 gün içinde geçecektir. benimde ilk dozunda ilk 3 gün çok fazla ağrıdı duş alırken saçımı zor şampuanladım. Ama 4. Gün kesildi ağrı çok şükür. ikinci dozunda hiç ağrım olmadı
Sedasenn Ilkanneyim kolunu fazla oynatmamaya çalış benimde on gün sürdü ama gerekli bu aşı enfeksiyon mikrop kapmıyosun doğumda