glcncbn Firstlady Yanlış anlamam tabiki 🙂 Açıkçası çok gündemde olmayan isim olsun diye düşündüm eski isim aradım ama hiçbiri içimize sinmedi. İki isimde koymak istemiyoruz ine ine ancak bu iki isim kaldı 😊
Firstlady glcncbn ama cocuk buyuyunce demiycekmi niye bana modern ad koymadiniz diye? Onu da dusunun bence
hunilianne Firstlady İkisi de gayet güzel isimler Cevriye, Naciye gibi eski değil ya niye desin çocuk? Hatta bence iyi ki farklı isim koymuşsunuz der herkes lina mina falan olacak 😄
Gulcedmrz glcncbn Herkeste olmayan bi isim kendimden biliyorum değişik geliyor insanlara adaş oluruuz bebişle 🤗
feyzaa34 glcncbn merhaba Sahra nın anlamı güzel değil hemde söylenişi bana kaba geliyor gülce çok tatlı ve kibar isim