Arin31 39+2 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim ilkinde suyum azalmıştı normal doğum olmuştu,şimdi muayene oldum suyu bitmiş suni sancı ile doğum başlatılacak dua edin lütfen
Eymenkuzusu Arin31 Allah yardimcinz olsun. Cok fazla sanci cekmeden hemen goz acip kapayana kadar dogurursunuz insallah.
Arin31 Zabite hayır hiç farketmedim doktorada söyledim zaten iki haftadır azalıyor demişti bugünde bitmiş dedi daha fazla bekletemem suni verilecek inşallah kolay doğum olur
Arin31 Arkadaşlar Doğum yaptım çok şükür fitil verdiler suni verdiler 3 saate doğum gerçekleşti ilkine göre rahattı, darısı sizlere inşallah 🤲
Arin31 Zehraaa98 ilk fitil verdiler rahattım son bir saat seruma suni taktılar 5 dk geçince sancım başladı ilkinde kendi sancımdı bunda suni aradaki fark suni sancıların hızlandırılmış hali aniden sancı geldi çok hızlı şekilde
Hilalkorkmaz Arin31 Allah yardımcın olsun canım bir nefeste kurtulursun inşallah sağlıcakla yavrunu kucağına alırsın inşallah 🙏
Arin31 Gizdem bende acı oldu ama kişiden kişiye değişiyor yarım saat çok şiddetli sancım oldu sonra doğuma alındım
Gizdem Arin31 artık sağlıkla büyütün bebeğinizi 🙏 darısı bizlerin başına daha 15. Haftadayim yol uzunn😳
ilkbahar1 Arin31 ay maşallah çok şükür canım rabbim tez zamanda ayaklanmayı nasip etsin ağrın sızın kalmaz inşallah😊 suni sancıyla birlikte açılma oldu demi?
Arin31 ilkbahar1 evet fitil takıldı ilk açılma oldu hatta 6 cm kadar çok iyiydim sonra seruma suni bıraktılar aniden hızlı ve şiddetli şekilde sancım oldu açılma hızlandı