Gulll00 ben Arnica Tesla kullanıyorum 4 sene olacak en az 5 sene de olmuş olabilir. Memnunum tüm parçalar yıkanıyor çekiş gücü iyi çok hafif değil ama kaba da değil fazla yer kaplamiyor. Ben memnunum premium olduğuna göre geliştirilmiştir üst modeldir benimkinden