Mucizembebegimm dördüncü ayda kabin tipine geçtik, 19 ayda hala kullanıyoruz. Joker den aldım kendi markası tripper. tekerleği bozuldu bir kez, garanti kapsamında 1 haftada tamir edip gönderdiler.😊
4 aydan önce bir arkadaşın verdiği travel systemi kullanıyordum eziyetmiş. Tek yönlü olması sorun olmadı zaten tam yatıyor,siz çocuğu görebiliyorsunuz, o sizi görmek istediği zaman da kafanızı eğip orada olduğunuzu belli ediyorsunuz sorun olmuyor 😊
Tek elle aç kapat, küçücük oluyor zaten, bizimkinin tek sıkıntısı güneş tentesi biraz kısa, tam kapanmıyor uyurken üzerine örtü örterek kullanıyorum o kadar. Tavsiye ederim avantajı dezavantajından cok daha fazla.