Merhabalar, değerli anneler sizlere birşey danışmak istiyorum klomen kullanamaya başladım bu ay ve adetim iki gün gecikti karnımda şişkinlik var ağrılar girip çıkıyor devamlı bir ağrım yok. Kendimide çok ümitlendirmek istemiyorum. Sizce var mıdır birşey henüz test yapmadım birazda geçmesini bekliyorum. Bana yardımcı olurmusunuz.