Merhaba kızlar. 26+1 iz. Az önce doktor kontrolümüz vardı. Karnımda kasıklarıma doğru ağırlık ve sık idrara cıkma oldugunu söyledim. Baktı bebek cok iyi herşeyiyle suyu da iyi. Ancak rahim ağzı açılması var dedi. Vajnal ultrason yapalım dedi ve yaptı. Korktugum gibi değil ancak kapsül ve iğne vericem 20 gün sonra gel bakalım bu sürede az ayakta kal bolca uzan ağır işten uzak kal dedi.
başına gelen var mı bu durum?