Merhaba güzel anneler🥰
37+5 günlük hamileyim bebek sağ tarafıma çok toplanıyor canım çok yanıyor. Alt taraftan çok baskı hissediyorum afedersiniz sanki alttan biseyle kurcalarmis gibi. Belim çok ağrıyor kasılmalarım çok oluyor. Saniyeler içinde lavaboya gidiyorum sürekli tuvalet isteği oluyor Pazartesi kontrolum var pazartesi gününe kadar beklemeli miyim. Yoksa doktora gitmeli miyim bır sıkıntı olur mu