Ben 24 haftaligim ve yapilacak testlerin haftalari gecmiyorsa genelde ayda bir gidiyorum. Ikili test, ayrintili ultrason gibi testlerin zamanlarini takip etmen yeterli geri kalan zamanda ayda bir gidiyorum ben yeterli oluyor eger sıkıntili bir hamilelik degilse.