Zeyzeyu19 Merhaba kızlar 10 . Haftamdayım , 11. Haftada ikili taramaya gidicez . Özel hastane de cinsiyeti doktorlar erkenden anlayabılıyormuş . Tabiki sağlıklı olması en onemlisi ama iste merak duygusu 🙈 özel hastanede cinsiyeti erkenden ogrenen varmı 😍
Drysglm98 Zeyzeyu19 valla canm o biraz kısmet işi ya 😅 ben 14-15 hastalık öğrendim . Arkadaşım 6 aylık öğrendi göstermedi çünkü. Tabiki belli başlı bir tahmin var ama kesin olmuyor bebek göstermedikce
Kbrpsygt Zeyzeyu19 kalp atışındanda tahmin edebiliyor bazen doktorlar kesinlik payı biraz düşük olsada . Bizim doktorumuz 10 haftalıkken kalp atışından erkek olabilir dedi 16. Haftada da kesin söyledi erkek olduğunu 😊
Sel-kcr11 Haftada söylememişti doktorum 15. Haftamda %80 erkek demişti. Ama 20. Haftadan önce geriye kalan %20 ihtimalide göz ardı etmeyin diyor uzmanlar
Zeyzeyu19 Sel-kcr11 evet 100% kesin olmadan bilemeyiz 🙃 ama işte ilk hamileligim olunca kıpır kıpır ıcım 😅🙈😇
Emirinannesi34 Zeyzeyu19 ben özele gidiyorum cihazları daha gelişmiş olması önemli, 12+3te öğrendim ikili test için gittiğimde hiçte değişmedi. Oğlum olacak inşallah
greybrde Zeyzeyu19 16 haftaya kadar bekledim cinsiyet için özele gittim ultrasonları daha keliteli diye devletinkinden daha eskiydi erkek dedi 3 gün sonra devlete gittim herşeyi netti ve erkekti 😍
Annecik_ Zeyzeyu19 aslında özelle alakası şu açıdan olabilir özeldeki cihazlar bazen devletten daha iyi olabiliyor ama bazı yeni açılan devlet hastanelerinde de çok iyi cihazlar var diye duydum. ben de özel bir hastaneye gidiyorum 10. Haftada öğrendim ama doktorum çok iyi , gittiğim özel hastane İzmirdeki en yeni hastane ve iyi bir özel hastane muhtemelen cihazları da iyidir kısacası her özel ya da her devlet bir değil ama umarım öğrenirsiniz insanın içi pır pır oluyor
Zeyzeyu19 Annecik_ evet dedigim gibi saglıklı olması en onemlisi , ama ilk hamileligim merak icindeyim 🙈🙏🏻