Nilay01- öncelikle hayırlı olsun sağlıkla kucağına almak nasip olur inşallah canım, bendede var demir eksikliği anemisi ama hamilelikten değil öncesinde vardı bende demir eksikliği demek o bana annemden geçmiş kardeşlerimdede var çünkü ilaç kullanırsın ben kullanıyorum birşey olmaz kafana takma o normal bir hastalık değerlerinle alakalı