AlEs 22 haftalık olunca gidicem tabiki zorunlu değil ama gidilse iyi olur ben iki oğlumda girmedim ilkinde söylemedi doktorum bende bilmiyordum ikincisinde de maddi durumdan kaynaklı gidemedim sonra gideceğim dedi o zamanda günüm geçmişti şimdi allah nasip ederse gireceğim ikili falan yapmadım zaten en azından başka bir sorun varsa detaylıca öğrenirim