iko123 32+3 haftalığım geceleri uyuduktan sonra kalkmakta zorlanıyorum rahim bölgem ağrıyo yürüyemiyorum adım atamıyorum ayağımı kaldıramıyorum idrar yapınca hafifliyo. Gündüzleride ağrı oluyo ama hafif sizce neden? Yaşayanlar yardım edebilir mi?
Minigimm0611 iko123 Normal canım bu haftalarda magnezyum kullanıyormusun o hafifletiyor biraz o agrıları aslımda
gulin-35 iko123 haftamız gunumuz aynı hemen hemen benımde aynı sankı agırlık var orda az bıseyde olsa ıdrar yapınca hafıflıyor gıbı oluyor