Busraaa11 canım ben o iğneyi 2 kere yaptım
kusura bakma öncelikle geç gördüm 🙏
2 kere yapma sebebim gebeliğin başında düşük riskim vardı ondan dolayı
ikisinde de aynı işlem yapılıyor
Yatışım yapıldı pahalı bir ilaç iğne olduğu için
kan grubuma ve bir değere daha bakıldı ilkinde bir eşimden hiçbir şey istemediler
diye hatırlıyorum
28 haftalıkken zaten eşim görevde olduğu içün gelememişti gittim yine kan grubuna değilde direkt coombs a baktılar onun negatif olması gerekiyormuş
negatif çıktı sonra iğnemi oldum beni geri yolladılar