@Uyumsuzzz İşinize karışmak istemem afiyet olsun Ama hamilelikte çok dondurma yemek iyi değilmiş, bebek anne karnında bronşite yakalanır ve bronşit hastalığıyla doğarmış bilginiz olsun Bende siz gibi yerdim, araştırdım ve durum bu Şimdi nefsime hakim oluyorum Çok nadir yerim 🙂