mavi_kus Diş sağlığı hizmetini özelde almak gerektiğine inanıyorum. Yapılacak işleme göre tabi. Bir diş çekimi özelde olmaz ama implantın kesinlikle özelde olması gerektiğini düşünüyorum. Ben kendim hemşireyim. Başka ameliyatlar oldum. Biri kendi hastanemde idi ama hastanede küçük herkes birbirini tanırdı. Çok çok rahat ettim. Post op dönemde bulantım çok olur kusardım sürekli entübasyon tüpünden dolayı çok tahriş olurdu boğazım onların hiçbirini yaşamadım. Merkezde daha büyük hastanede daha büyük bir ameliyat olmuştum. Doktor bey hemşire olduğumu söylemiş çalışanlara sanırım ondam mı bilmiyorum ondada çok rahat ettim. İlgi alaka harikaydı. Bizlerden de illa ki kötü olanlar oluyordur. Ama ben hep iyi insanlarla karşılaştım. Riskli gebeyim bu alanda bir uzmana gidiyorum özel klinikleri var. Anlaşmalı olduğu hastanede olacak. Benim için en önemli unsur doktorum. Evde yapacağım dese yine kabul ederim sanırım. Önemli olan doktorunuz ile aranızdaki güven. Sonra tabi ki fiziki şartlar diğer çalışanlar ile iletişim tüm bunları değerlendirmek lazım. Devlet hastanelerinde hasta çok oluyor. Ve kayınvalidenizin de dediği gibi zor sıkıntılı vakalar da gönderiliyor bir karmaşa kalabalık oluyor. Direk sıkıntı olursa burya gönderecekler diyerek kötüyü düşünmesi bence çok hoş olmamış. Bu zamanda 3000 de çok çok iyi fiyat. Eşinize kendimi güvende ve rahat hissetmem çok önemliymiş. Doğum anındaki yaşananlar doğum sonrasında da çok etkili oluyormuş. Sonuçta tek sefer olacak ben bu doktorla bu hastanede doğum yapmak istiyorum. Annem de güzel düşünmüş ama hem çok kalabalık olacak orası hem de kargaşa sakin sakin …hastanede yapalım derseniz belki sizi anlar.