Eymenarden valla canım 2 oldu gidiyorum atilla beye memnunda kaldım çok şükür 27.haftamdayım ilk özel gop hastanesine gidiyodum ordan da fiyatlar için ayrıldım burda da sezeryan olursam 2000 tl muayene ucretide 80 tl .Ama doktoru sevdim yani ilgili başından savmıyor insanı