2609nrgl eeebruuu benim ilk.gebeligim düşük oldu o yüzden korkuyorum ama genede icim rahat bu sefer sağlıklı ilerliycek gibi hissediyorum inşallah degerlerim de yukselir
Didonutella 2609nrgl canım 2 günde bir testi tekrarla koyulaşma oluyorsa herşey iyi gidiyor demek ☺️ İki çizgi eşit koyulukta olduğunda kadın doğumdan randevu alırsan büyük ihtinalle keseyi göreceklerdir ☺️
2609nrgl Didonutella ay inslalh zaten carsamba yaptım test aşırı silikti hassas testle yapmıştım perşembe birdaha yaptım daha koyuydu dediğiniz gibi olur inşallah 🥰