fatmArslan06 sezeryanı ölümcül bişeymiş gibi anlatanlar war hiç onlara aldırış etme 2 doğumun da zorlugu war normalde önce acı sancı çekiyorsun sezeyanda sonrasında sadece ilk yürüyüş çok zordur onu atlatınca gerisi Allahın izniyle gelio sezeyan doğum yapıpta ağrıdan yada acıdan ölen duydunmu gördünmü walla ben çok kızıyorum böyle abartanlara benimde 2 gebeliğim buda sezeryan olucak ewet korkuyorum ama doğum anından değil sadece ilk yürüyüşten korkuyorum