Eslemmeryem Bugün 30. Haftaya girdim dün akşam üstünden beri karnım taş gibi ne kadar pozisyon değiştirsem de düzelmiyor normal mi bu durumu yaşayan varmı lütfen cevap verir misiniz benim gibi olan varmı??