Mercimek2312 Merhaba arkadaşlar 16+1 olduk 2 hafta önce kontrolle gittim bebeğim yüzüstü yatıyordu secde pozisyonunda dedi doktor dün tekrar gittim hala aynı pozisyondaydı umarım korkulacak birşey yoktur bilgisi olan yazabilir mi 😕
Hazella Mercimek2312 oyle yatiyodur korkmayin ters bi durum olsa doktorunuz soyler bazi bebekler hep yuzustu duruyo hatta dogduktan sonrada o sekilde uyumaya devam ediyolar ☺️
Cansel0694 Mercimek2312 ahahh benim oğlanda bağdas kurup oturur pozisyonda sanki yoga yapiyor icerde ayakta uyuyor ne zaman gitsek hep ayni pozisyonda uyuyor koca göbislüm 😂 🐣
Mercimek2312 Hazella inşallah tüm annelerimiz sağlıkla kucağına alsın evlatlarını🙏🏻 Tedirgin oldum ilk gebeliğim olduğu için hareketlerini hissetmiyorum da şuan☺️