ayminaninannesi Arkadaşlar sezeryan doğum yaptım 18 gün oldu korse kullanabilirmiyim göbek bölgesine dikişlere zararı olurmu sizce kullanan varmı acaba ?
Merinosunannesii ayminaninannesi 1 aylık ol bence ondan sonra basla kullanmaya daha rahat edersin hem iç dikişlerin filan biraz toparlasın
slnurn ayminaninannesi henüz doğum yapmadım ama kuzenime doktoru 1 ay sonra takabilirsin demiş. 1 ay takma demiş