Gulsen4224 Htcarslan sancım başladığı an suya koydum Meryem suresi felak nas ayetel kürsi okudum içine 3 yudum içtim hatta doğumu kolaylaştırıyor açılmaya da yararlı kesinlikle o kadar kolay doğumum oldu ki oğlumda zorlanmıştım ama ikinci kolay oldu🌸
N-h-e123 Doğum belirtisi olduğu zaman azı açık, geniş bir kaba suyun içine koyuyorsunuz. İnşirah vb süreleri okuyup arada içiyosunuz. İnanmıyorsanız eğer hiç yapmayın çünkü itikat önemli ben denedim şükür 3-5-7 şeklinde açılmalarım oldu
Htcarslan N-h-e123 inanıyorum bu yüzden aldım ilk gebelikte bilmiyordum şimdi 3 cm açıklığım var sancı hissetmiyorum şimdi mi koymam gerekir bide hangi duaları okuycam
ufuknihal Htcarslan açılmanız başladıysa koyabilirsiniz 3 er kez nas felak ihlas kevser ayetel kursi ve inşirah surelerini okumanız gerekiyor diye biliyorum ben ablama verdim her ihtimale karşı ani durumda o niyet edip yapacak bunları okuyacak
N-h-e123 Htcarslan evet koyun bence bende 3 sn ile gitmiştim hastaneye . Elinizi belinize koyarak hatta abdestli başkasıda yapabilir inşirah okuyarak masajlar yapabilirsiniz . Rabbim sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin