serifenur_60 kızlar 16+1 haftalık hamıleyım dunden beri belım cok agrıyor sol bacagım birde oturamıyorm bile hastaneye gıtmelımıyım
Austosprensi_ serifenur_60 idrar yolu enfeksiyonu bacaga bele vurur doktoruna yazmalisin yada git kontrole hemen
Prensesiminyolculugu serifenur_60 idrar yolu temiz çıktıysa kesinlikle magnezyum ve kalsiyum eksikliğinden oluyor doktorunuzun yazıp kullanmanız lazım
serifenur_60 Austosprensi_ belim hep ağrıyor hamıle olmadan önce de ağrıyordu ama şuan bacagıma vuruyor agrısı cok kötü idrar testi yaptı 17 mayıs ta temız cıktı