EY123 bende kullanıyorum 26. Haftam hala devam ediyorum kullanmaya doktorum doğum yapana kadar kullanabileceğimi söyledi zararı olmayacağını ama dozları varmı onu bilemiyorum eğer telefonla iletişim kurabilirseniz doktorunuzu bi arayıp sorun isterseniz