Yasemin_in68 Merhaba kızlar suda doğum masada doğumdan daha mı kolay oluyor nasıldır suda doğumda düşünüyorum 37 haftalık gebeyim Fikirlerinizi alabilir miyim ?
MeloMelo Yasemin_in68 bir arkadaşım ilk bebeğini normal doğum yaptı ikincisini suda doğum yaptı. Sancı aynı sancı, acı aynı acı çokta bir farkı yoktu diyor belki sizede fikir olur🙂
Yasemin_in68 Austosprensi_ suda doğum sancı için faln daha kolay mı oluyo acaba onu da merak ediyorum ya da açılmaya etkili mi
Austosprensi_ Yasemin_in68 daha kolay tabi ama suda doğum riskleri var enfeksiyon kapma riski iyi bi yerde yaptıracak San olabilir ama normal den şaşma bence ne fark eder suda da sancı cekeceksin normal doğum da biri kuru biri ıslak 😊 her türlü sancı cekeceksin