Derenils ben adetimden 3 gün geçince öğrendim o kadar çok negatif gordum ki kasik agrilarim vardı ama hissettigim belirtileride psikolojikmen diyip gecistiriyordum bu ay test almasini rica ettim esimden ama bekledigim için degl şey dedim emin olayim ki gidip söktürücü yazayim bi yaptm baktm direkt cift çizgi çıktı 🙈❣️ şok oldm Rabbim kimsenin gözünü bu yolda koymasin cok zor kimseyi mahrum eylemesin bizmkileride bize bagislasn insaAllah smdide korku girmiş içime 5 haftalikti gittim sadece kese vardi bide hala bulantim yok acaba bi sorunmu vardi kalp atisi yoktu diyorm 1 haftadir yedim kendimi bugün 6 haftalik olduk doktor 7. Haftada gel dedi ayin 11nde randevum var iste dua edin bi sknti cikmaz insaAllah ❣️😔🤲