Kızlar merhaba; geçen hafta çatı muayenesi oldum gayet iyi olduğunu söyşedi doktor ama bebeğim biraz kiloluymuş. 36. Haftada 3.300 çıktı kilosu ve böyle giderse normal doğum şansımız elimizden gidecekmiş 😬 bu sebeple doğsun diye çalışmalara başladık yürüyüş, spor, çaylar, hurma gibi. 2 gündür geceleri tuvalete kalkarken idrar zoru olmuşum gibi oluyor idrar kesemde bir ağrı acayip rahatsız hissettiriyor. Yaşayan var mıdır acaba? Bebeğin kanala girmesi böyle bişey midir? İlk gebeliğim olduğu için pek bilgim yok malesef 🐣