Merhaba kızlar normal doğum düşünüp sezeryan olanlardanım. 9 ay boyunca kendimi hep normale hazırlayıp sezeryanı hiç düşünmemiştim bile. Ama bi gece öncesi bebeğimin hareketleri çok yavaşlamıştı ertesi gün kontrolle gittiğimde bebeğimin suyu bitmiş ve acil sezeryana alınması gerekiyordu. Spinal istedim ama anestezi doktoru başka bi ameliyattaydı şansıma. Genel istemiyordum cünkü çok kötü anlatılıyordu o acıyla uyanmak o sancılarla vs. Hiç korkutugum gibi olmadı uyandığım sa dayanılmayacak bi acı yerine sadece sızlama vardı aradı ardına serum verdikler zaten🙏🏻 Sıra ayağa kalkmaya gelince de sezeryan sonrası en kötüsü de ayağa kalkmak diyorlardı. Ama yine öyle olmadı çok kolay kalktım çok sükür. Sağlıkla bebeğim dünyaya geldi isteyen herkese nasip etsin rabbim kendinizi asla korkutmayın benim gibi olmayın🥰🥰