Sedaby Kizlar selam, Bebek mevludunu ne zaman yapmayi dusunuyorsunuz? 40'i cikinca mi? 40'n icinde mi? •••Kuzenimin dugunu var kizim 45gunluk olunca. Duasini dugunden once mi sonra mi yapsam diye dusunuyorum??
Enesefe Sedaby eğer nazara inanır misiniz bilme ama ben ilk çocuğundan 40 in içinde yapmıştım çok rahatsızlandı m nazardan şimdi yine hanileyom bunu 2 3 aylık olunca yapmayı düşünüyor um😀
Ilkgozagrimiz Sedaby valla bnm esimin ailesi memlekette kardeside okuyo o yuzden 40 ciktikdan sonra okutucam
1987gokce Sedaby eşimin halalari köyden gelicekler mecburen kırkı çıktıktan sonra yapıcaz mevludu inşallah.
elif0690 Sedaby Allah nasip ederse ben de 2 3 aylk olunca okutmayı hayal ediyorum..Bebek icin de anne icin de daha iyi olacağını düşünüyorum..
Sedaby Enesefe bende naZardan cok korkarim canim. Sanki dua okutmadan dugune goturursem nazar degermis gbi geliyor cok kararsizim
Deryak Ben 4-5 aylık olduklarında yapmayı düşünüyorum hem kendilerini toplasınlar bağışıklıkları güçlensin her gelen eline Alicak öpücek mikrop kapma ihtimalleri yüksek sevmiyorum böyle şeyleri en azından bebekler büyümüş olur
Gulkar Deryak kesinlikle doğru bir tanıdığın bebeği hastalandı mevlut sonrası bayağı ağır geçirdi el kadar bebek
Deryak Gulkar benim bir tanıdığımın bebeği Mevlüt sonrası hastanede yattı enfeksiyon kaptı doktor demiş ki bu bebeği nereye götürdün de bu hale geldi o yüzden hiç gerek YÖK 40 günlükken