Cemrece Kizlar 38+3 um dun kontrlum vardi nst normal cikti oyle olunca acikligima falan da bakmadi doktorum. Su an icin dogum belirtim yok 39.haftada suni ile dogumu baslatiriz olmazsa sezeryan dedi. Var mi hic acilma olmadan suni sanci alip normal dogum yapan ? Su an icin tek belirtim arada kasiklarim agriyor bi de bebegim bas asagi oldugu icin baski yapiyor yururken falan. Hadi bana moral olun 🙈
Selinozsoy Cemrece ayy bende korktum şimdi 38+6 günlüğüm bende yarın doktor kontrolüm var herhangi bir ağrım falan yok 40a kadar beklemez mi doktor
aslihanakin Cemrece eğer bebeğiniz de veya sizde risk durumu vs yoksa beklemenizi tavsiye ederim. Bana da dr um sezeryan tavsiye ediyor ama hala bekliyorum. 40+5 olduk.
Seliss_61 Cemrece neden 39 ? Ben 40+5 de sancım gelmiyor diye doğum suniyle bsşlstılmıştı ve doğurmuştum ve 37. Haftadan beri 3 cm açıkla dolanıyordum, 39 . Hafta hiçbir sağlık sorunun yoksa suniniçin erken geldi bana 🤔 bebeğinin kilosu belki çok öndedir onunla ilgili bişey dedimi
Meyracukurmaraz Arkadaşım doğum yaptı 41.haftada sıfır açılma ve sancıydı. Sezeryana gider gibi çantasını aldı gitti suni verildi normal doğum yaptı
Cemrece Meyracukurmaraz Ne guzel darisi bana saglikla insallah. Demekki acilma olmasada suniden sonra acilabiliyor
Cemrece Selinozsoy Sizin doktorunuz bekleyebilir tabiki benim bebek kg su fazla biraz o yuzden beklemeyelim dedi ben de kabul ettim
Cemrece Seliss_61 Bebek kg su fazla canim o yuzden daha fazla beklemeyelim dedi hayirlisi bakalim insallah
hazal2131ds Cemrece 39 da suni vermeleri saçma 40 haftayı geçince olmazsa veriyorlar genelde erken bence biraz. Ben 39.1 im
Seliss_61 Cemrece bence sen başka bşr doktora daha görün canım doğumunu bu kaadar erken teslim etme benimde bebeğimin kilosu fazla idi 4320 doğurdum yani hep 2 hafta önden gidiyordu bence başka bir doktora daha görün fikirini al
Eminos123 Cemrece bebek son haftalarda kilo almaz ayrica ultrason olcumu hep farkeder ben olsam bekleyelim derdim bana da dediler beklemek istiyorum dedim hatta bebek 4 kilo iri diye sezeryan da onerdiler sonuc 3650 gram normal dogum
fasulyecigim Cemrece ayniyiz ben de 38+3 um doktor 39da suni ile baslatabiliriz dedi kilosu onde bas cevresi daha da onde. Carsamba kontrol var bakalim ne diyecek 1 cm acilmam varmis benim de. Buyuk ihtimalle bize de soracak bekleyelim mi diye cok kararsizim allah yardimcimiz olsun😞
Cemrece fasulyecigim Aminn 😐 Ben doktora biraktim artik riskte almak istemiyorum bilmiyorum insallah kendiliginden gelirler saglikla. Gelmezlerse de hayirlisi neyse o olsun 🙏
Yavrucuk07 Cemrece 3_ 5 gun bekleme firsatin varsa bekle derim canim,cunku hic belli olmaz ,heran normal dogumun baslayabilir,zaten bebek te kanala girmis,suni onermem
endobeybi Cemrece yarın 39 oluyorum kontrolüm var ben duruma göre kendim isticem suni sancıyı, bebek kilosu artıyor çünkü biraz ondan çekiniyorum. Suni sancı öcü değildir ama biraz şans işi vücut nasıl tepki verecek diye görmek lazım 😌