ikimelekannesii22 Adetime 5 gün var bu sabah lekelenmem oldu karnımdada ağrı var sizce yerleşmemi oluyor yoksa adetmi oldum düzenlidir adetim niye böyle oldu anlamadım hamile kaldınızda sizdede böyle olmuşmuydu ?
Semanurozgan ikimelekannesii22 bende hiç lekelenme olmadı bazı kişilerde oluyormuş ama belki dizinde normal adet gibi değilse hamilesinizdir
Krizantem_ ikimelekannesii22 Yerleşme olabilir bende olmamıştı ama adet gününden önce olduğunu duymuştum.
Elif_Eda ikimelekannesii22 Canım bende de peçeteye silince gelmişti sadece..Erken gebelik testi al bir bak derim bende yinede çıkmamıştı ama kan testi verdiğimde gecikme olmuştu 3 gün ve 525 falandı betam..En iyi kan testi ama
ikimelekannesii22 Semanurozgan bilemiyorum ama adeti gününde olurdum erken olmazdım hiç anlamadım niye böyle oldu 🤦🏼♀️
Liyuzamom ikimelekannesii22 bende olmadı canım takip et çok fazla gelmemesi lazım diye biliyorum düzenliyken birden 5 gün önce gelmesi de beni şaşırttı
ikimelekannesii22 Liyuzamom hep gününde olurdum adetse eğer erken oldum. Bi kaç damla geldi sadece bekleyip görücem😏
Liyuzamom ikimelekannesii22 bi kaç damlsysa yerleşmede olabilir zaten gün içinde belli olur eğer daha fazla gelmezse umutlanmadan bi erken gebelik testi al varsa çıkar zaten canım. Ama sakın üzülecek kadar umutlanma olur mu kimsenin bu sebepten dolayı üzülmesini asla istemiyorum rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲😊