Ilayda11 öncelikle sağlıkla kavuşun inşallah bebeğinize 🌸 inanın doğumun zamanına ve şekline bebeğiniz karar verecek bu sizin elinizde olan bir şey değil.Bende her şey normal seyrederken bebeğim erken gelmeyi tercih etti ve acil sezaryene alındım.Hiç korkmayın onu kucağınıza aldıktan sonra bütün endişelerini,korkularınız ve ağrılarınız yok oluyor ☺️